torstaina, elokuuta 23, 2007

Asiakaskäynnit versus Face to Face

Investointihyödykkeiden markkinoinnissa face – to – face kustannuksia ei voi karsia nollaan, mutta osaan voidaan vaikuttaa kohdennetulla täsmäviestinnällä.

  • Pystymme myös hankkimaan uusia asiakkaita (prospekteja) laajalta alueelta erittäin kustannustehokkaasti.
Investointihyödykkeiden tunnetuksi tekeminen ja kaupallistaminen Web 2.0 keinoja soveltaen tulee meilläkin yleistymään.

Muotoilen tarkan ehdotuksen toimintamallista. Energiasektori on kiinnostava toimiala. Olemme viimeisen vuoden aikana tutkineet biodiesel ja bioetanolituotannon kehittämistä mikrobiologian keinoin.

Tämä prosessi on vienyt meidät lähelle bioreaktoreita, biopohjaista taloutta (öljystä riippumattomampi) ja hajautettuja energiantuotantomalleja. Näkökulmaa on haettu eri puolilta maailmaa.
Lähetä kommentti