maanantaina, syyskuuta 22, 2008

Suomesta leivotaan cleantech-maata -   Markkinointi&Mainonta

Tällainen viesti sattui silmään Markkinointi& Mainonta sivustolla. Idea on hyvä, alan yrityksiä on, mutta pelkkä brändi ei riitä. Tarvitaan tämän alan syväosaamista. Miten pitkällä olemme? Mitkä ovat tämän alan parhaimmistoa maassamme? Tätä pitää tutkia tarkemmin.

Suomesta leivotaan cleantech-maata - Markkinointi&Mainonta: "Suomen ympäristöliiketoiminnan kasvua tukevan Cleantech Finland -brändin on tarkoitus rakentaa Suomen mainetta johtavana ympäristömaana. Pitkän aikavälin tavoitteena on profiloida Suomi tunnetuimmaksi cleantech-maaksi Suomen kannalta potentiaalisilla markkina-alueilla vuoteen 2012 mennessä.

Cleantech Finland -brändin tehtävänä on parantaa yritysten tunnettuutta kansallisten ja kansainvälisten sidosryhmien keskuudessa sekä luoda Suomesta kuvaa vastuullisena korkean teknologian ja ympäristöosaamisen maana.

– Tunnettuuden lisäksi suoria hyötyjä suomalaisyrityksille ovat brändin kautta rakentuva uskottavuus ja luotettavuus. Cleantech Finland on suomalaisyrityksille strateginen ja markkinoinnillinen kilpailuetu. Brändi kokoaa yhteen suomalaisen huippuosaamisen, Finpron toimitusjohtaja sekä Cleantech Finland -brändin johtoryhmän jäsen Jorma Turunen toteaa."

Ei kommentteja: