sunnuntaina, tammikuuta 03, 2010

Matkailun junailua sosiaalisessa mediassa

joulu27,2009 012
Innovaatiojunassa pähkäillään sponsoreiden pähkinöitä, mutta matkailu sopisi mainioksi sosiaalisessa mediassa tapahtuvaksi innovoinnin kohdealueeksi.

Pohjois-Suomessa on investoitu paljon matkailun infrastruktuuriin. Miten hyvin tunnemme jatkuvasti muuttuvaa tarjontaa? Kuinka hyvin elämykset dokumentoidaan? Olisiko pienistä digitaalisista tarinoista apua kohteiden markkinoinnissa?

Katso Oulun yliopiston tulevaisuuden liikenne.

Kirjoitan jutun Kainuu matkailuista ja venäläisturistien kasvusta. Kainuussa on tehty pitkäjänteistä työtä matkailun edistämiseksi ja tulokset näkyvät tasaisena matkailijavirtana ja korkeina käyttöasteina lamasta huolimatta.
Lähetä kommentti