Kun sähkön ja lämmön tuottaminen muuttuu palveluliiketoiminnaksi, emme voi jättäytyä pelkän laitosteknologian esittelyyn.
- tuotteen ja palvelun asemointi (positioning)
- uutuuksien timantinkirkas esittely
Innovaatiot ovat osittain uskon asioita, koska kehittämishankkeissa uudisteet syntyvät vasta tulevaisuudessa. Uutta liiketoimintamallia luotaessa tarvitaan päteviä palvelun hoitajia. Osaamisen kuvaaminen edellyttää kertomuksia osaajista.
Miten me sen muuten tietäisimme, jos emme kuvaile kokonaisuutta lempeällä tarkkuudella.
- osaajajoukon esittely
- riskianalyysi
- jatkuva seuranta
- palvelua 7 / 24 / 365
- palvelutarjonnan laadun kuvaus
- laajan osaajajoukon kokonaiskuvaus
- miten kunnossapito toteutetaan kohteessa mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti
Jälkimarkkinoinnin ja kunnossapidon merkitys bioenergialaitoskaupassa korostuu aina vain enemmän. CHP- tai lämpölaitoksen hankinta on pitkäaikainen investointi, jonka moitteeton toiminta on välttämätöntä.
- varaudutaan suunnitelmallisesti
- koulutuksella varmistetaan palvelijoiden osaaminen
Ideoinnista, innovoinnista ja tuotannon kehittämisestä etenemme pitkäjänteiseen tekniseen asiakaspalveluun ja nopean kunnossapidon varmistamiseen. Kokonaisvaltaisia palvelupaketteja tarjotaan asiakkaille, jotka niitä kaipaavat.
On keksittävä tie, joka vie ulos kylmyydestä!
Energiantuotantovaiheet on saatava kuvaan, joka kertoo kokonaisuuden. Kömpelyyksiä ei sallita. Läpikotaista selitystä emme pysty heti tekemään ja siksi valintojen kautta on pakko edetä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti